Skocz do zawartości

Partnerzy

Serwery Gier

podanie odrzucone [ ODRZUCONE ] SĘDZIA - przecinek (cs 1.6)

przecinek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WYMAGANIA NA SĘDZIEGO

Minimum 16 lat.

Staż na forum 2 tygodnie.

Doświadczenie w grze.

Wymagane 1000h.  - na stemie dopiero 500h, aczkolwiek cs na steamie mam jakos około roku może trochę więcej, ale w cs gram od 8-9 roku życia ( na losowych serwerach tylko, żeby by postrzelać), tak na poważniej od 12 roku życia na ns.

Ortografia i kultura na wysokim poziomie

Status prime. (UBT CS  1.6)

WZÓR;

Twój nick: przecinek

Doświadczenie: UBT miałem okazję być tylko jeden raz na trochę większej sieci, gdzie byłem razem z dwoma innymi ubt-kami. Mimo mojego małego doświadczenia jako UBT, często rozpisywałem demka graczy jako admin, którzy się odwoływali, a jeżeli chodzi o bycie adminem to mam w mojej opinii duże doświadczeni.

Opisz dwa dowolne cheaty: No-recoil - brak odrzutu podczas strzelania jakąkolwiek bronią (duża szkodliwość), ABH - Auto bunny hop, automatyczny bunny hop jedynie przy użyciu klawisza spacji (duża szkodliwość). Speedhack - znacznie szybsze poruszanie się względem zwykłego gracza, zazywczaj działa to przy użyciu LPM na nożu (duża szkodliwość).

Znajomość SOURCEMOD lub AMXX [1-10]: AMXX - 7/10 wzorując się wzorem niżej.

Dlaczego akurat ty?: Jak już wspomniałem, mimo tego, że jako UBT mam małe doświadczenie, to bawiłem się w UBT jako admin serwera, na około 8 rozpisanych demek wszystkie moje b+ były potwierdzone, nawet padło rozpisywać demka jak byłem adminem u @ .:Szwagier:.. Na tej sieci niestety nie ma UBT i musi to robić administracja, a ona ma dużo innych spraw więc w tej kwestii chciałbym odciążyć ową grupę.