Skocz do zawartości

Partnerzy

Serwery Gier

 kosz [Regulamin] Serwera 5 vs 5


DexteR.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Junior Admin

★ 1. Zasady panujące na serwerze.


    ☆ 1.1. Wchodząc na serwer akceptujesz jego regulamin!;
    ☆ 1.2. Mówienie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione - nie jesteś pewny, nie mów;
    ☆ 1.3. Na serwerze obowiązuje zakaz reklamowania innych serwerów, stron internetowych (w tym stron zawierających treści pornograficzne oraz stron, na których sprzedawane/udostępniane są cheaty (wspomagacze) do jakichkolwiek gier);
        Wyjątkiem są reklamy ruletek, jackpotów (nie mylić ze stronami oferującymi sprzedaż skinów).
    ☆ 1.4. Nick użytkownika znajdującego się na serwerze musi posiadać co najmniej trzy znaki z klawiatury o układzie liter QWERTY;
    ☆ 1.5. Zakazane jest posiadanie nicku wulgarnego, rasistowskiego, obrażającego czyjeś uczucia i krótszego niż 3 znaki;
    ☆ 1.6. Zakazane jest posiadanie zmiennego tagu przy nicku, który automatycznie zmienia tag areny w tabeli;
    ☆ 1.7. Obowiązuje zakaz wyzywania i obrażania innych użytkowników, a także zakaz nadużywania wulgaryzmów;
    ☆ 1.8. Zakaz podszywania się pod admina na serwerze poprzez nick, zdjęcie profilowe, tag. Podszywaniem się  jest również rozpowiadanie na serwerze o samym  akcie posiadania przez siebie admina, jeżeli tak naprawdę go nie mamy;
    ☆ 1.9. Zakaz podszywania się pod innych użytkowników z forum UtopiaFPS.pl lub serwera 5 vs 5;
    ☆ 1.10. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, powinien zgłosić go adminom bądź właścicielom serwera;
    ☆ 1.11. Na serwerze obowiązuje zakaz scamowania innych graczy. Każda udowodniona próba lub dokonane oszustwo będą karane;
    ☆ 1.12. Zakaz zajmowania slota, m.in. przesiadywanie na Spectator/AFK;
    ☆ 1.13. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz kampienia;
    ☆ 1.14. Na serwerze dozwolone jest rushowanie;
    ☆ 1.15. Zakaz używania bugów mapy, wychodzenia na tekstury;
    ☆ 1.16. Nadmierne rozmowy prowadzone między użytkownikami oraz monologi, które będą przeszkadzać innym użytkownikom będą karane;
    ☆ 1.17. Zakaz puszczania muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. przez mikro;
    ☆ 1.18. Jeśli nie przeszedłeś mutacji, to nie masz prawa odzywać się przez mikrofon;
        Wyjątkiem jest jeśli taki użytkownik chce zgłosić problem z serwerem, chce poinformować innych o regulaminie oraz jest rozgarnięty.
        Ten punkt regulaminu nie dotyczy płci żeńskiej. Jeżeli osoba zmutowana podaje się za kobietę administrator ma prawo przeprowadzić krótką rozmowę na             dowolnym komunikatorze głosowym.
    ☆ 1.19. Jeżeli użytkownik ma uszkodzony mikrofon i podczas używania czatu głosowego wydobywa się z niego buczenie, szum, głos jest przerywany, administrator ma  prawo dać mute takiemu użytkownikowi;
    ☆ 1.20. Zakaz przeszkadzania i utrudniania gry innym graczom;
    ☆ 1.21. Posiadanie wysokiego pingu bądź widocznych klatek będzie karane;
    ☆ 1.22. Kwestionowanie decyzji admina, bądź wdawanie się w dyskusję z innymi użytkownikami/adminem będzie karane;
    ☆ 1.23. Jeżeli nie zgadasz się z decyzją admina, możesz to zgłosić w odpowiednim dziale na forum;
    ☆ 1.24. O łamaniu regulaminu przez użytkownika informujemy adminów przez czat administracyjny bądź przez komendę !call w innym przypadku - pisanie o łamaniu regulaminu przez innych graczy na czacie głównym lub drużynowym, możesz zostać ukarany;
    ☆ 1.25. Zakaz stawiania bezpodstawnych oskarżeń wobec administracji i innych użytkowników;
    ☆ 1.26. Zakaz używania komunikatorów takich jak TS3, Skype itp. w celu przekazywania sobie info o położeniu przeciwnika;
    ☆ 1.27. Serwer Arena 1v1 to nie rynek skinów. Jeżeli chcesz komuś zaproponować wymianę/sprzedaż to zrób to poza serwerem;
    ☆ 1.28. Nieprzestrzeganie regulaminu gry będzie karane;
    ☆ 1.29. Jeżeli nie grasz w trybie nożowym, grając na innym trybie nie możesz wymagać od innych walki nożowej;
    ☆ 1.30. Wchodzenie na aktywny banie z innego konta o tym samym IP = ban na obydwóch kontach;
    ☆ 1.31. Gracze, którzy JAWNIE ukrywają osoby z aktywnym banem, mogą zostać ukarani;

 

★ 2. Obowiązki admina.


    ☆ 2.1. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum raz na dwa dni;
    ☆ 2.2. Admin ma obowiązek utrzymania porządku na serwerze;
    ☆ 2.3. Admin ma obowiązek karania graczy zgodnie z regulaminem;
    ☆ 2.3. Admin ma zakaz faworyzowania graczy;
    ☆ 2.4. Admin ma zakaz banowania drugiego admina. Prawo do zbanowania admina na pilnowanym przez niego serwerze;
          Jedynym wyjątkiem, kiedy admin może zbanować admina jest to, gdy drugi admin cheatuje lub obraża inne osoby, na pilnowanym przez nich serwerze. Dowody na złamanie regulaminu należy wrzucić w dziale "Skargi" lub "Support". W innym przypadku admin ma obowiązek zgłosić łamanie regulaminu przez drugiego admina opiekunowi serwera.
    ☆ 2.5. Admin ma prawo ukarać gracza, gdy ten nie wykonuje jego poleceń;
    ☆ 2.6. Admin ma obowiązek być sprawiedliwy. Jeżeli tak nie będzie, powinien zostać zgłoszony przez użytkowników serwera w odpowiednim dziale na forum;
    ☆ 2.7. Admin ma obowiązek przestrzegać wszystkich zasad oraz zakazów nałożonych na graczy;
    ☆ 2.8. Admin ma obowiązek pomagać graczom jeżeli mają problem dotyczący usługi/regulaminu;
    ☆ 2.9. Jeżeli admin nie będzie przestrzegał regulaminu serwera, może zostać zgłoszony przez graczy i zdegradowany ze swojej rangi;
    ☆ 2.10. Admin ma obowiązek zachować kulturę na każdym serwerze naszej sieci, a nie tylko na tym na którym posiada permisje.

 

★ 3. Taryfikator banów.
    Taryfikator traktujemy jako wskazówkę. Długości banów powinny być adekwatne do wykroczeń graczy.

 

    Używanie cheatów -> Ban permanentny;
    ☆ Jawne ukrywanie graczy z AB -> Ostrzeżenie -> Ban na dzień -> Ban na tydzień;
    Udowodniona próba scamowania/scam -> Ban permanentny ;
    ☆ Reklamowanie cheatów -> Ban Permanentny;
    ☆ Reklamowanie innych niedozwolonych stron -> Ban 7 dni;
    Używanie komunikatorów w celu dawania sobie info -> Ban 7 dni;
    Mówienie nieprawdziwych treści dotyczących regulaminu -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut;
    Obrażanie innych użytkowników serwera/administratorów -> Ostrzeżenie -> Ban od 30 min do 1 dnia ;
    Nadużywanie wulgaryzmów ->Ostrzeżenie -> Ban 30 minut;
    Posiadanie uszkodzonego mikrofonu -> Mute;
    Przeszkadzanie w grze innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina;
    Nadmierne rozmowy/monologi przeszkadzające w graniu innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina;
    Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. -> Ban od 1 dnia do 1 tygodnia;
    Odzywanie się, jeżeli nie przeszło się mutacji -> Mute;
    Podszywanie się pod użytkownika/administratora -> Ban permanentny z powodem "Podszywka, wyjaśnij na forum!";
    ☆ Nick niezgodny z regulaminem -> Kick z powodem "Zmień nick - niezgodny z regulaminem!" -> Ban 10 minut;
    Nie wykonywanie celów mapy -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut -> Ban 1 godzina;
    Przesiadywanie Spectator/AFK -> Kick z powodem "AFK!" -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut;
    Celowa zmiana drużyny -> Ostrzeżenie -> Kick -> Ban 10 minut;
    Korzystanie z bugów, wchodzenie na tekstury -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut;
    Posiadanie wysokiego pingu/klatek -> Kick z powodem "Klatki/Wysoki ping" -> Ban 10 minut;
    Pisanie o łamaniu przez innych regulaminu na głównym/drużynowym czacie -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut;
    ☆ Bezpodstawne oskarżanie administracji/użytkowników -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień -> Ban 1 tydzień;
    Wdawanie się w dyskusję z użytkownikami/adminami -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień;
    Kwestionowanie decyzji admina -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień;
    Prowokowanie innych użytkowników -> Ban 1 godzina -> Ban 1 dzień;
    Propozycje wymiany/sprzedaży skinów na czacie głosowym/tekstowym -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut;
    Spamowanie na czacie administracyjnym/drużynowym/ogólnym -> Kick z powodem "Spamowanie na czacie!" -> Ban 30 minut;

 

★ DEFINICJE DOTYCZĄCE REGULAMINU


    Użytkownik - osoba znajdująca się na serwerze;
    ☆ Admin - osoba posiadająca flagi administracyjne na serwerze;
    Reklamowanie - za reklamę uznajemy: avatar, nick, tag przy nicku, treści wpisywane na czacie bądź treści mówione poprzez czat głosowy;
    Cheat - oprogramowanie, które łamie zasady gry komputerowej ustalone przez jej twórców poprzez modyfikację elementów mechaniki gry;
    Wulgaryzm - wyraz, wyrażenie lub zwrot uznawany przez użytkowników danego języka jako nieprzyzwoity, ordynarny;
    Scam - oszustwo polegające na wzbudzeniu u kogoś zaufania, a następnie wykorzystanie tego zaufania do wyłudzenia skinów;
    Rush - szybkie zaatakowanie przeciwnika powiązane z jak najszybszym zbliżeniem się do jego modelu;
    Bug - błąd w programie komputerowym;
    Mute - blokada czatu głosowego;
    Przeszkadzanie i utrudnianie gry innym - rzucanie innym pod nogi granatów, granatów błyskowych przed model, blokowanie ich;

 

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z przestrzegania go!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • DexteR. podpiął i zamknął ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Kto przeglądał ten temat?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.